Start van onze verenigingsactiviteiten
Gelukkig zijn er vanaf 1 juni dusdanige aanpassingen van de regelgeving dat wij – voorzichtig – weer enkele activiteiten kunnen opstarten.
De frequentie van de SeniorenCafés en het Samen lunchen zal misschien voorlopig nog wat lager zijn dan voor de coronacrisis, maar het is een begin. En daar hebben wij allemaal lang naar uitgekeken!
SeniorenCafé Huizen 11 juni
Eindelijk kunnen wij weer gezellig met elkaar koffiedrinken, maar dan natuurlijk wel rekening houdend met de vastgestelde richtlijnen.
De eigenaren van het Wapen van Huizen stellen de grote middenzaal voor ons beschikbaar, hier kunnen de tafels op 1,5 meter van elkaar worden geplaatst. Wel is er een maximum van 15 bezoekers, omdat de tafels anders niet op voldoende afstand kunnen staan.
Ook moet er van tevoren doorgegeven worden hoeveel gasten er komen.
Let op: mochten de richtlijnen voor 11 juni aangescherpt worden, dan gaat het uiteraard niet door.
Natuurlijk hopen wij u op deze ochtend te zien, er valt genoeg bij te praten.
En om de heropening te vieren zorgen wij voor wat lekkers bij de koffie.
Als u wilt komen, wilt u ons dan voor 9 juni bellen? telefoon; 035-5258205. Mocht u zich net voor de koffieochtend niet lekker voelen dan horen wij dit graag, wij moeten volgens de richtlijnen vooraf verklaren dat alle gasten gezond zijn.
Komt u ook?
Locatie: het Wapen van Huizen, Naarderstraat 2, Huizen
Tijd: 10.30 uur-12.00 uur.
Tot ziens, Ties Walet
SeniorenCafé en Samen lunchen Bussum (nog nader te bepalen datum)
Natuurlijk wordt ook in Bussum geprobeerd het SeniorenCafé weer op te starten. Tevens wordt onderzocht of er ergens een lunch kan worden georganiseerd.
Op dit moment zijn er echter nog geen locaties voor één van deze activiteiten gevonden. Uiteraard doen wij onze uiterste best om hier zo snel mogelijk in te slagen.
Alhoewel wij, tijdens de belacties, een flink aantal leden telefonisch gesproken hebben missen wij, en velen met ons, toch het samenzijn. Aan stof tot praten zal na al die tijd in ieder geval geen gebrek zijn…
Heeft u belangstelling om na of eigenlijk nog tijdens deze bijzondere periode (op afstand) samen een kop koffie of thee te drinken dan kunt u contact opnemen met: Truus Vos, telefoon: 035-6920694 of Lidemey Visser, telefoon: 035-8889959
De eerste keer zorgen wij voor iets lekkers.
Vindt u het na lange tijd weer eens gezellig samen te lunchen dan kunt u contact opnemen met:
Pépé James, telefoon: 035-6944483 of Lidemey Visser, telefoon: 035-8889959
U wordt dan door ons gebeld als de horecagelegenheden en data bekend zijn.
Wij hopen zó u binnenkort te kunnen begroeten!!
Handwerkclub 9 en 23 juni
Het is alweer drie maanden geleden dat wij op de dinsdagmiddag twee gezellige uurtjes samen doorbrachten in ons wijkcentrum de Palmpit. Plotseling mochten wij daar niet meer komen. Dat vonden wij allemaal heel erg, de sociale contacten die wij daar altijd hadden waren ineens weg. Toen het bericht kwam dat de horeca beperkt open mag, dacht ik dan gaat de Palmpit natuurlijk ook open!  Inderdaad zijn wij weer welkom bij de Palmpit. Maar.. niet met z’n allen bij elkaar.
Onze groep moet helaas gesplitst worden, de helft blijft beneden en de andere helft gaat naar boven. Iedere 14 dagen wisselen wij. Ik heb de twee groepen inmiddels samengesteld. De ene groep is bij Marjo en de andere groep is bij mij. Wij gaan bekijken of het zo bevalt maar wij hebben voorlopig geen keuze. Ik zal vroegtijdig doorgeven hoe de indeling is. En nu maar hopen dat wij allemaal nog kunnen breien, haken en borduren.
Wie jarig is trakteert, dat is bij ons een gewoonte geworden. Nu hebben wij nog wel wat te goed van drie dames die in februari jarig waren en maar liefst vijf in april. Daarna komen er nog een paar verjaardagen verder in het jaar. Als alles goed gaat dan hebben wij tot het eind van dit jaar wat lekkers bij de koffie of thee.
Ik kijk er naar uit om op 9 juni en 23 juni iedereen van onze club weer – op afstand – om 14.00 uur te ontvangen in de Palmpit.
Hebben jullie er zin in???? Ik wel.
Rita Beun, telefoon: 06-46547533