Het Spant, ’t Spant of Spant!, de naam kent bijna iedereen. Na 50 jaar. En als men Spant zegt, dan zegt men Bussum of omgekeerd. Bekend van ‘In de Hoofdrol’ met Mies, ‘Stuif es in’, ‘Ren je Rot’ of ‘De Willem Ruis Lotto Show’.

Met duizenden voorstellingen en duizenden evenementen. Voor groot en klein. ’s Avonds en overdag. Vaak voor volle zalen. Soms voor een kleiner publiek. Mensen die elkaar tegenkomen. Voor aanvang, in de pauze of na afloop. Met een kop koffie of een glaasje. Met of zonder hapje. Met of zonder diner. Een plaats waar je thuis kan zijn en je thuis kunt voelen. Als de portier je kaartje heeft gecontroleerd. “Een fijne avond en tot de volgende keer.” Spant werd gebouwd en werd verbouwd. Artiesten die we gedurende de afgelopen jaren meermaals mochten verwelkomen – we noemen Jochem, Bert, Claudia – betreden met plezier het podium van Spant. En vele artiesten zullen nog volgen. In de toekomst. Tussen 50 jaar Spant en de volgende 50 jaar.

Kijk voor programma onder : https://www.spant.org/

Podium deMess in Naarden is een prachtig klein theater en heerlijke stek, in het hart van de Vesting Naarden. DeMess is er voor iedereen met hart voor cultuur, muziek, lezingen, debatten, exposities, met talent of optredens in elke vorm. Kom en geniet!

Kijk voor programma onder : http://demess.nl/agenda/